İLETİŞİM BİLGİLERİ

Hediye, Sipariş, Puan, Kargo gibi konulardaki tüm soru ve görüşleriniz için

Sanal Mağaza İletişim Hattı: 0216 538 52 64

info@legrandyaninizda.com.tr

 

Eğitim ve Teknik konulardaki tüm soru ve görüşleriniz için

Legrand İletişim Hattı: 0800 211 60 00 veya 0212 368 28 00

info.turkiye@legrand.com.tr



SIK SORULAN SORULAR

ÜYELİK


1-Nasıl  üye olabilirim?
www.legrandyaninizda.com.tr adresine girip “Yeni Üye” butonuna tıklayıp üye olabilirsiniz.

2-Nasıl  üye girişi yapabilirim?
www.legrandyaninizda.com.tr adresine girip “Üye Girişi” butonuna tıklayıp giriş yapabilirsiniz.

3- Şifremi unuttum. Ne yapmalıyım?

www.legrandyaninizda.com.tr adresine girip “Üye Girişi” butonuna tıklayınız. Yeni açılacak ekranda “Şifremi unuttum” butonuna tıkladığınızda yeni şifreniz mail adresinize gönderilecektir.

 



ÖDEME ŞEKİLLERİ

1- Ürün satın alırken hangi şekilde ödeme yapabilirim? 

www.legrandyaninizda.com.tr adresimize üye girişi yapıp ürün siparişi talep eden müşterilerimiz 2 ayrı şekilde ödeme yapabilirler.

·         Puan ile Ödeme

·         Puan + Para (Puan + Kredi Kartıyla Online Ödeme)

2- Puan + Para ile aynı anda nasıl ödeme yapabilirim?

Hesabınızdaki puanlar istenilen ürünler için yeterli değil ise puanlarınızdan fazla olan aradaki fiyat farkını kredi kartınız ile online olarak ödeyebilirsiniz.

Kart sahipleri ödemelerini güvenli bir şekilde yapabilirler. www.legrandyaninizda.com.tr müşterilerinin, alışverişlerinde kullandıkları kredi kartı bilgileri sadece otorizasyon anında SSL güvenlik sistemleri çerçevesinde alınır ve sonrasında sistemde tutulmaz. 

4- Puanlarımı kullanmadan sadece ürünün karşılığı olan TL tutarı ile (Para) Nasıl  ödeme yapabilirim?

Sadece Para ile alışveriş seçeneğimiz bulunmamaktadır.


5-Para ile ödemelerde kredi kartımla taksitli alışveriş yapabilir miyim?

Taksitli alışveriş mümkün değildir.

 



ALIŞVERİŞ

1- www.legrandyaninizda.com.tr sitesinden sipariş vermek istiyorum. Nasıl sipariş verebilirim?

Öncelikle lütfen sisteme üye olarak giriş yapınız ve beğendiğiniz ürünü sepetinize ekleyiniz.
Sonrasında: 

1.   Sepetinizi onaylamak için sağ alt tarafta bulunan “Hizmet ve Uygulama Sartlarını Okudum ve Kabul Ediyorum” bölümünü açarak okuyunuz ve sizin için uygun ise,  ONAY kutucuğunu işaretleyerek kabul ettiğinizi teyit ediniz. Hemen alt bölümde bulunan “ Siparişi Tamamla ” butonuna tıklayınız ve ilerleyiniz. 

2.   Fatura Adresini giriniz: Gelen ekranda daha önceden kayıt ettiğiniz bir fatura adresiniz var ise adresin hemen üstünde bulunan kırmızı “Faturamı Bu Adrese Gönder” yazısına tıklayınız, eğer kayıtlı bir fatura adresiniz yok ise sayfanın alt tarafında bulunan “YENİ ADRES” oluşturma bölümünde adresinizi oluşturup sağ altta bulunan  “ İleri ” butonuna tıklayınız.

3.   Kargo Sevk Adresini giriniz: Kayıtlı adresinizin üst kısmından “Fatura adresi” butonunu tıkladığınızda sayfa güncellenir ve “ Siparişi bu Adrese Gönder ” butonu önünüze gelir. Bu butona tıklayınız ve ilerleyiniz. 

NOT: Eğer Kargo Sevk Adresiniz farklı bir adres olacak ise sayfanın alt tarafında bulunan “Yeni adres” oluşturma bölümünden “Sevkiyat adresini” belirleyip sağ altta bulunan “İleri” butonuna tıklayınız.

4.   Yeni gelen ekranda kargo adresinizi göreceksiniz, eğer siparişinizle ilgili bir hata görmüyorsanız “Siparişi Onayla” butonuna tıklayınız. Tıkladığınızda puan (ya da para ile) ödemeniz alınacak ve siparişiniz tamamlanacaktır.


2-Sepetime eklediğim ürünleri silebilir miyim?

Sepetinize eklediğiniz ürün sipariş ya da siparişlerinizi her ürünün en sağında bulunan kırmızı X ( Çarpı işareti ) butonuna tıklayarak silebilirsiniz.


3-Sipariş doğru olarak verdiğimi nasıl  anlayacağım?

www.legrandyaninizda.com.tr adresine üye girişi yapıp siparişinizi verdikten sonra kayıtlı olan mail adresinize siparişiniz ile ilgili onay maili gelecektir.

4-Siparişimi verdim ama adresimi değiştirmek istiyorum ne yapmalıyım?

ADRES değişikliği sadece kayıtlı MAIL üzerinden mümkündür, ancak İRSALİYE / FATURASI kesilmiş siparişler için adres değişikliği yapılamamaktadır.


5-Siparişlerimi Nasıl Takip edebilirim?


odul.legrandyaninizda.com.tr adresine üye girişi yaptıktan sonra “HESABIM” bölümünden Geçmiş Siparişlerime girerek ya da 0216 538 52 64 no’lu çağrı merkezimizden siparişlerinizin takibini yapabilirsiniz.

 



TESLİMAT

1-Siparişimi verdim, ne zaman teslim edilir?

Sipariş edilen ürünler ( Sanal Mağaza stoklarında yer almıyorsa ) hızlı bir şekilde tedarikçilerden bize ulaşır ve Sanal Mağaza stoklarına girdikten en geç 2 iş günü içerisinde kargo firmasıyla tarafınıza sevk edilir. Siparişiniz sevk edildikten sonra 3 - 4 is gününde sizde olur.

2-Sipariş ettiğim ürün gecikti? Ne yapabilirim?

Siparişinizi verdiğiniz ürünü “Hesabım” bölümünden takip edebilirsiniz. Tedarik süresini aşan siparişlerinizin tedarik durumu ya da akıbetini öğrenmek için 0216 538 52 64 no’lu çağrı merkezimizi arayabilirsiniz.

Talimatlardaki ADRES konusu:

Tüm teslimatlar Kargo firması tarafından ADRESE TESLİM olarak yapılır. Lütfen sipariş verirken adres kısmını açık ve net olarak ( tüm alanlarıyla birlikte )  doldurunuz.

Bir sipariş içinde BİRDEN FAZLA ürünün yer aldığı durum:

Bir sipariş içinde birden fazla ürün var ise ( tüm ürünlerin aynı anda stoklarda olmadığı durumda ) sizleri daha fazla bekletmemek için sevkiyatlarımız ayrı ayrı yapılır.

 



FATURA

1-Faturam bana nasıl ulaşacak?

Ürün siparişlerinizi Puan + Para ile yaptığınız durumlarda, ürününüze karşılık gelen ürünün TL tutarı faturalandırılıp, sipariş aşamasında seçtiğiniz “Fatura adresi” ne gönderilecektir.

2-Ürün göndermek istediğimde “Fatura Adresim ile Teslimat Adresimi “ farklı yazabilir miyim?

Sipariş aşamasında sistemimiz öncelikle fatura adresi daha sonra da kargo adresi girmenizi isteyecektir. 2 adresi farklı adresler olarak bu adımlarda belirtebilirsiniz.

3-Faturam kesilmiş fakat adresi değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?

ADRES değişikliği talepleri sadece kayıtlı MAIL üzerinden mümkündür. Lütfen konuyla ilgili olarak info@legrandyaninizda.com.tr adresine mail gönderiniz.

 



İADE VE GARANTİ

1-Siparişte bulunduğum hediyelerin “Garantisi / Garanti Belgesi “ mevcut mudur?

Siparişini verdiğiniz her ürün, üretici ve satıcı firmaların garantisi altındadır. Ürün size sağlam olarak ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek arızalar için, sizin ürünle ilgili üretici veya satıcı firmalara başvurması gerekmektedir. 

2-Siparis ettiğim ürünü iade etmek istiyorum. Ne yapabilirim?

Aldığınız ürünü kargodan teslim aldığınız günden itibaren 7 gün içinde –www.legrandyaninizda.com.tr ye başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz. 

İadeler mutlak surette kullanılmamış ve orijinal kutu/ambalajında olmalıdır. Bütün standart aksesuarlar ürün ile birlikte hasarsız ve tam olarak gönderilmelidir.
Aynı şekilde fatura da iade ürün ile birlikte gönderilmelidir.

İade edilecek ürünü Aras Kargo ile Sanalmağaza Lojistik Merkezi Veysel Karani Mah. Zaloğlu Rüstem Cad. No:5 Samandıra /İSTANBUL adresine göndermelisiniz.

3-Ürünü kargodan nasıl  teslim almalıyım? 

Tüm paketleri teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol etmeniz gerekmektedir. Eğer üründe bir tahribat ya da eksik mevcut ise kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu ve hasarlı  ya da eksik başlığıyla bir iade yapamayacağınızı unutmayınız.

4-Ürün Siparişim olan telefonu iade etmek istiyorum. Ne yapabilirim?

Ürün ekranı veya kutusu üzerinde yer alan koruma bantlarının çıkarılmamış ve kullanılmamış olması, ekranda ve telefonun herhangi bir yerinde çizik, hasar vs. olmaması gerekmektedir. Tedarikçi firma tarafından orijinal kutusu ve aksesuarları ile sevki gerçekleşen telefon ürünlerinin iadesi, yukarıda belirtilen hususlar dikkate alınarak; eksiksiz, hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmesi şartı ile mümkündür.

5-Belli ürünler için iade şartları

Telefon, fotoğraf makinesi, taşınabilir ve görüntülü elektronik cihazlar vb. için; ürün ekranında yer alan koruma bandı çıkarılmamış olmalıdır. Ekranda ve cihazın diğer yerlerinde çizik, hasar, darbe, sıvı teması vs. olmamalıdır.

- Tüketicinin özel istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler iade edilemez.

- Her türlü kozmetik ürünler ve kişisel bakim ürünleri, her türlü yazılım, her türlü işlemci(CPU) program, DVD, VCD, CD ve kasetlerin, bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemelerin (toner, kartuş, şerit vb.) ancak ambalajları açılmamış olması şartı ile iadesi kabul edilir.

- Hijyenik ürünler (iç çamaşırı gibi), süpermarket ürünleri (gıda ürünleri gibi), gazete, dergi gibi süreli yayınlar iade edilemez.

- Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen ürünler (altın grubu) iade edilemez.

6-Ürünümün arızalı olması durumunda ne yapmalıyım?

Ürün size ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek arızalar için, üretici firmanın yetkili servislerine başvurmalısınız.

7-Ürün siparişimi iptal-iade etmek istiyorum. Puanımın / Paramın iadesi nasıl  yapılacak?

Eğer puan harcaması yaptıysanız puanlarınız hesabınıza geri yüklenecek, eğer para harcaması yaptıysanız kredi kartınıza iadesi yapılacaktır.


8- Sipariş ettiğim ürünüm yanlış gönderildi. Ne yapmalıyım?

Talep ettiğiniz Siparişiniz sevkiyat esnasında kaynaklanan nedenden ötürü tarafınıza farklı olarak gönderilmiş ise, teslim aldığınız ürünü, kullanılmamış ve orijinal ambalajı bozulmamış hali ile Aras kargo aracılığı ile Sanal Mağaza A.Ş adresine gönderebilirsiniz. Talep edilen asıl ürününüz, iade ürün geldikten sonra gönderilecektir.

 



KARGO

1-Ne kadar kargo ücreti ödeyeceğim?

Kargo Bedeli Legrand tarafından siz değerli üyelerimize armağandır.

2-Kargo takibimi veya teslimat bilgilerimi nereden öğreneceğim?

Siparişini verdiğiniz ürünler kargo aracılığı ile üyelik bilgilerinizdeki teslimat adresinize gönderilecektir. Üye girişi yaptıktan sonra  “Hesabım” bölümünden “Geçmiş Siparişlerim” tıklayarak siparişlerinizin durumunu ve kargo bilgilerini takip edebilirsiniz. Ya da 0216 538 52 64 no’lu Çağrı merkezimizden öğrenebilirsiniz.

 

ÇAĞRI MERKEZİ

Çağrı Merkezimiz Hafta içi 09:00 – 18:00 arasında hizmet vermektedir. Lütfen 0216 538 52 64 numaralı telefondan bize ulaşınız.

 


Legrandyanınızda.com

Giriş Yap



Legrandyanınızda.com

Yeni Üye


Perakendeci : Eğer ürünlerinizi son kullanıcılara satıyor veya kendiniz kullanıyorsanız "Perakendeci" seçeneğini işaretleyiniz.
Ara Toptancı : Eğer ürünlerinizi başka elektrikçilere de satıyorsanız "Ara toptancı" seçeneğini işaretleyiniz.
İl ilçe semt veya mahalle girerek arama yapınız

    Mail Adresinize Gelen Aktivasyon Kodunu Giriniz



    Legrandyanınızda.com

    Şifre mi unuttum



    Üyelik başvurunuz alınmıştır.
    Başvurunuz şu an onay aşamasındadır, onaylandıktan sonra üyelik bilgileriniz ile sisteme giriş yapabilirsiniz.
    Teşekkürler.
    Yorumunuz bize ulaşmıştır.
    İnceleme yapıldıktan sonra yorumunuz sisteme eklenecektir.
    Teşekkürler
    Anketimize katıldığınız için teşekkürler
    puan kazandınız.
    Legrandyanınızda.com

    Kodunuzu girin, puan kazanın !!

    X